.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل بازرسی گلستان خبر داد:
کشف 195 مفسده اقتصادی در معاملات دولتی گلستان

مدیرکل بازرسی گلستان از کشف 195 مورد سوء جریان و مفاسد اقتصادی در معاملات دولتی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان گلستان، محمدتقی حاجی‎مشهدی در نشست شورای قضایی استان با تشریح عملکرد این سازمان از ابتدای سال‌جاری تاکنون از حضور بازرسان این سازمان در بیش از یک‌هزار و 200 مورد از معاملات دولتی خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از روند این معاملات در 195 مورد آن سوء جریان و مفاسد اقتصادی کشف شد.

وی تصریح کرد: ارزش این معاملات که پس از شناسایی لغو شده‎اند 12 میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل بازرسی گلستان همچنین گفت: در این مدت با تلاش همکاران ما در سازمان بازرسی بیش از 593 میلیارد تومان معوقات بانکی به بیت‎المال بازگشت.

خلع ید 588 هکتار از اراضی ملی

حاجی‎مشهدی خاطرنشان کرد: در قالب نظارت بر کمیسیون ماده 33 نیز 588 هکتار از اراضی ملی که به ناحق به افراد واگذار شده بود، خلع ید شد.

وی با بیان اینکه به منظور پیشگیری و شناسایی سوء جریان‎های مالی در دستگاه‎های اجرایی طرح نظارت همگانی در استان راه‎اندازی شده است افزود: در قالب این طرح 300 تا 400 نفر از اساتید، ائمه جمعه و کارکنان دستگاه‎های اجرایی و 16 سمن (سازمان مردم‎نهاد) به عنوان بازرس افتخاری برای شناسایی سوءجریان‎های مالی در دستگاه‎های اجرایی و جلوگیری از تضییع حقوق بیت‎المال، همکاری می‎کنند.

رئیس‌کل دادگستری و مدیران کل زندان‎های استان، پزشکی قانونی، بازرسی، تعزیرات حکومتی، ثبت اسناد و املاک، سازمان قضایی نیروهای مسلح معاون برنامه‎ریزی و توسعه قضایی، رئیس شوراهای حل اختلاف، رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری از اعضای شورای قضایی استان هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.